Vejen til det kinesiske marked
Kina er fortsat et land i vækst. Men hvordan skal man agere på det store marked i øst?
7. januar 2015
Hen over årsskiftet udkommer projektet Suitable for Growth med en række hånd- og guidebøger om det kinesiske midt-marked. På forskellig vis hjælper bøgerne danske virksomheder til bedre at forstå, navigere og skabe eksport til specifikke dele af det store kinesiske marked.
I slutningen af 2014 udkom de første fem bøger, mens yderligere to forventes færdige i løbet af første kvartal 2015.
Bøgerne arbejder sammen. Én af dem, Succeding in the Chinese Mid-Market, er den samlende håndbog der først og fremmest henvender sig til topledere i virksomheder der er – eller er på vej ind – på det kinesiske marked. De øvrige bøger er guidebøger til eksempelvis mellemledere eller forretningsudviklere i de selvsamme virksomheder og behandler emner som organisationsopbygning, omkostningsreduktioner, distribution, kunderelationer, med mere.
Alle nye og tidligere udgivelser som er udarbejdet i projektet, kan findes på projektets hjemmeside. Her vil de kommende udgivelser også være tilgængelige i løbet af de kommende måneder.
Projekt data
Nye håndbøger
Projektet Suitable for Growth har i de forgangne måneder udgivet en række brugervenlige håndbøger om projektets resultater. Ligeledes vil der i de kommende måneder udkomme yderligere to bøger.
Suitable for Growth
Projektet har været i gang siden 2010 og her på hjemmesiden kan man læse mere om intentionerne med projektet.