Vejen til det kinesiske marked

Kina er fortsat et land i vækst. Men hvordan skal man agere på det store marked i øst?

Hen over årsskiftet udkommer projektet Suitable for Growth med en række hånd- og guidebøger om det kinesiske midt-marked. På forskellig vis hjælper bøgerne danske virksomheder til bedre at forstå, navigere og skabe eksport til specifikke dele af det store kinesiske marked.

I slutningen af 2014 udkom de første fem bøger, mens yderligere to forventes færdige i løbet af første kvartal 2015.

Bøgerne arbejder sammen. Én af dem, Succeding in the Chinese Mid-Market, er den samlende håndbog der først og fremmest henvender sig til topledere i virksomheder der er – eller er på vej ind – på det kinesiske marked. De øvrige bøger er guidebøger til eksempelvis mellemledere eller forretningsudviklere i de selvsamme virksomheder og behandler emner som organisationsopbygning, omkostningsreduktioner, distribution, kunderelationer, med mere.

Alle nye og tidligere udgivelser som er udarbejdet i projektet, kan findes på projektets hjemmeside. Her vil de kommende udgivelser også være tilgængelige i løbet af de kommende måneder.

Projekt data

Nye håndbøger

Projektet Suitable for Growth har i de forgangne måneder udgivet en række brugervenlige håndbøger om projektets resultater. Ligeledes vil der i de kommende måneder udkomme yderligere to bøger.

Suitable for Growth

Projektet har været i gang siden 2010 og her på hjemmesiden kan man læse mere om intentionerne med projektet.

Nyhedsbrev

Industriens Fond udsender nyhedsbreve én gang om måneden med seneste nyt fra Fonden

Ved tilmelding bekræfter jeg mit ønske om at modtage nyhedsbreve fra Industriens Fond. I må desuden gerne invitere mig til livearrangementer, webinarer og konferencer via email. Jeg kan til enhver tid trække mit samtykke tilbage. Når jeg tilmelder mig nyhedsbrevet, bekræfter jeg at have læst og accepteret Industriens Fonds persondatapolitik.